מדיניות משלוחים
קבלת מוצרים :
חברת dreadlocks שולחת את מוצריה עם חברת השליחויות צ'יטה עד בית הלקוח.
משלוח בעלות של 30 ש״ח, בין 2-8 ימי עסקים.
השליח ייצור קשר לתיאום יום המסירה המשוער.
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת, ללא תשלום, תוך כדי ציון החנות בהזמנה דרך האתר. צוות הסניף אליו ביקשת לקבל את ההזמנה יצור איתך קשר ויזמין אותך להגיע לאסוף את החבילה.
החלפת מוצר:
החברה תחליף כל מוצר שאינך מרוצה ממנו בתוך 14 ימים מיום קבלתו בצרוף חשבונית ותג מחיר צמוד לפריט.
פריטים מקטגוריית עודפים יוחלפו רק באחת מחנויות העודפים, או ישלחו למטה החברה במעלות.
במקרה של החלפה יש לשלוח אלינו בווטסאפ 058-5589679 את החשבונית ולסמן על גביה את הפריטים שברצונך להחזיר ולציין אילו פריטים תרצו במקומם.
אנו נשלח אליך על חשבוננו את הפריטים הרצויים. איסוף הפריטים להחלפה ע"י השליח כרוך בתשלום על סך 20 ש"ח.
עפ"י מדיניות החברה אנו נישא בעלות משלוח החלפה אחד בלבד..
בכל עניין מוזמנות לפנות לשירות לקוחות – 058-5589679 בין השעות: 09:00-15:30 בימים א'-ה'.
החזרת מוצר:
- החזרה באמצעות שליח – נוכל לשלוח אליך שליח לאיסוף הפריטים. עלות השירות – 20 ש"ח, שינוכה מההחזר, לאחר שנקבל את הפריטים נזכה אותך.
- החזרה בסטודיו שלנו במעלות או בכל אחת מחנויות הרשת.
ביטול עיסקה בהזמנה באתר האינטרנט:
במידה ולקוחה מעוניינת לבטל עסקה, עליה להחזיר את הפריטים בתוך 14 ימים מקבלת המשלוח.
החברה אינה אחראית לעיכוב הנגרם בשל תקלה בחברת השילוח, אך תסכים לביטול וזיכוי עסקה.
במקרה של זיכוי כספי ניתן לשלוח את הפריטים דרך אחת מחנויות הרשת שלנו או ע"י תיאום מראש מולנו
לאיסוף ממך ע"י שליח בעלות של 20 ש"ח. החברה תזכה את הלקוחה בגובה המוצרים שהגיעו בלבד.