מדיניות משלוחים
קבלת מוצרים :
חברת dreadlocks שולחת את מוצריה עם חברת השליחויות צ'יטה עד בית הלקוח.
משלוח בעלות של 30 ש״ח, בין 2-5 ימי עסקים.
חברת השליחויות תשלח סמס ללקוח עם מספר מעקב ומועד המסירה המשוער.
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת, ללא תשלום, תוך כדי ציון החנות בהזמנה דרך האתר. צוות הסניף אליו ביקשת לקבל את ההזמנה יצור איתך קשר ןיזמין אותך להגיע לאסוף את החבילה.
החלפת מוצר:
החברה תחליף כל מוצר שאינכם מרוצים ממנו בתוך 14 ימים מיום קבלתו בצרוף חשבונית ותג מחיר צמוד לפריט.
פריטים מקטגוריית עודפים יוחלפו רק באחת מארבעת חנויות העודפים, או ישלחו למטה החברה במעלות.
במקרה של החלפה יש לשלוח אלינו בווטסאפ 058-5589679 את החשבונית ולסמן על גביה את הפריטים שברצונכן להחזיר ולציין אלו פריטים תרצו במקומם.
אנו נשלח אליכן על חשבוננו את הפריטים הרצויים. בגבייה ממכן מראש 20 ש"ח השליח יאסוף ממכן את הפריטים להחלפה
כתובתנו למשלוח:
דרדלוקס, תובל 16, מעלות 2101805
לפי מדיניות החברה אנו נישא בעלות משלוח החלפה אחד.
בכל עניין מוזמנות לפנות לשירות לקוחות- 058-5589679 בין השעות: 09:00-15:30 בימים א-ה.
ביטול עיסקה בהזמנה באתר האינטרנט:
במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה, עליו להחזיר את הפריטים בתוך 14 ימים מקבלת המשלוח.
המשלוח החוזר יהיה על חשבון הלקוח. החברה תזכה את הלקוחה בגובה המוצרים שהגיעו בלבד.
החברה אינה אחראית לעיכוב הנגרם בשל תקלה בחברת השילוח, אך תסכים לביטול וזיכוי עסקה.
במקרה של זיכוי כספי יש לשלוח בדואר רשום אל כתובתנו במעלות תובל 16 את הפריטים להחזרה עם תגית וחשבונית
או ע"י תיאום לאיסוף ממכם ע"י שליח בעלות של 30 ש"ח.