ביטול הזמנה ע"י משתמש באתר, יתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
ביטול יעשה באמצעות פנייה לחברה, באחת מהדרכים הבאות, במסגרתה יציין המשתמש את הפרטים
הבאים: מס' הזמנה / שם לקוח / מס' טלפון נייד / כתובת דוא"ל.
וואטסאפ – 058-5589679
בימים א' -ה' בין השעות: 08:00-15:00
דוא"ל [email protected]
ניתן להעביר את הפריטים דרך אחת מחנויות הרשת או ע"י תאום איתנו עם שליח בעלות של 20 ש"ח.
הפריטים להחזרה חייבים להיות חדשים עם תגית וחשבונית.
החברה אינה אחראית לעיכוב הנגרם בשל תקלה בחברת השילוח, אך תסכים לביטול וזיכוי העסקה.
מדיניות ביטול עסקה:
1. משתמש רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות
בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.
2. משתמש שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש אשר ביצע הזמנה
באתר, יהא רשאי לבטל את ההזמנה, תוך 4 חודשים מיום אישור ההזמנה (יום
קבלת האסמכתא) ובלבד שהמשתמש יצר קשר עם החברה ויידע אותה באמצעות
שיחה לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית אודות השתייכותו לאחת מן
האוכלוסיות המנויות בסעיף זה. (החברה תהיה רשאית לבקש מהמשתמש תעודה,
כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש).
3. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, תבוצע בדיקה מול המשתמש,
כאשר המשתמש רשאי לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
במידת הצורך יתואם מועד לאיסוף המוצר ע"י שליח וההחזר הכספי וביטול העסקה
יבוצע בהתאם לדין. יש לשמור את האסמכתא בגין הרכישה ולהימנע משימוש במוצר.
4. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי
שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הבקשה לביטול עסקה והפריט
המוחזר. במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו),
החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו
חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
5. החלפת מוצרים תתבצע בהתאם למדיניות תקנון האתר ובהתאם לאמור בעמוד
החזרות והחלפות.